Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Susmed Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Wapiennej 6/8, 87-100 Toruń (dalej: ADO).
2. Pana/Pani dane uzyskane w związku z zawarciem umowy oraz w trakcie jej realizacji będą przetwarzane w następujących celach:
a. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – wykonanie umowy:
ØZawarcie i wykonywanie łączącej nas umowy – przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu,
ØWykrywania nadużyć i zapobiegania im – przez czas trwania umowy,
ØKontaktowania się z Panem/Panią, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług, za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail, poczty tradycyjnej.
b. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – obowiązek prawny:
ØWykonywania ciążących na nas obowiązków prawnych, takich jak np.: wystawianie i przechowywanie faktur oraz dokumentów księgowych – przez czas niezbędny do realizacji tego obowiązku (np.: przepisy podatkowe).
c. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes ADO:
ØDo ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń – przez okres do przedawnienia roszczeń, lub przez okres prowadzenia postępowania przez właściwe organy lub sądy w przypadku dochodzenia roszczeń,
ØNa potrzeby wewnętrzne tworzenia zestawień, analiz i statystyk – przez okres obowiązywania umowy,
ØNa potrzeby prowadzenia ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej – wieczyście,
ØDla celów związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa osób i mienia na administrowanym przez ADO terenie – przez okres 1 miesiąc.
ØNa potrzeby marketingu produktów i usług ADO – do momentu wniesienia sprzeciwu.
3. W przypadku dokonywania opłat za pośrednictwem banku lub instytucji płatniczej wejdziemy w posiadanie Pana/Pani danych w postaci numeru rachunku bankowego (konta), który przetwarzać będziemy w celach związanych z wykonaniem umowy, lub dla prawnie uzasadnionych interesów ADO.
4. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
a. Żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
b. Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
c. Sprzeciw wobec przetwarzania,
d. Przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wykonania celu wymienionego w pkt 2 lit. a i b., a brak ich podania spowoduje niemożliwość zawarcia lub wykonania umowy.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądom, komornikom w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie ochrony danych osobowych, usług informatycznych, usług transportu, usług transportu medycznego, usług windykacyjnych.
8. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowana ze stosownym wyprzedzeniem.
9. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
10. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: iod_susmed@vbw.biz lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem „IOD”.