kontakt strona główna mapa strony

COVID-19

Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

 

Drogi Gościu, zapoznaj się z nimi, zanim przyjedziesz!

W celu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego podczas pobytu Gości  opracowaliśmy własne procedury oraz wdrożyliśmy te, do których jesteśmy zobligowani przepisami wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS (z dnia 28.04.2020 z późn. zm.), a które mają chronić zdrowie Państwa oraz naszych Pracowników.

 

PODSTAWOWE ŚRODKI OCHRONNE PRZECIWKO KORONAWIRUSOWI

WDROŻONE W OSW SUSMED

 

1.      Każdy Gość przybywając do obiektu poddawany jest procedurze badania temperatury ciała bezdotykowym termometrem oraz zobligowany jest do wypełnienia ankiety dotyczącej stanu zdrowia.

2.      Ograniczono do minimum czas przebywania Gościa przy recepcji.

3.      Umieszczono w widocznym miejscu informacje o maksymalnej liczbie osób mogących jednocześnie przebywać  w danej części obiektu.

4.      Wprowadzono kontrolę maksymalnej liczby gości przebywających na terenie Ośrodka. Przy ustalaniu maksymalnej liczby gości stosuje się iloczyn: liczba pokoi razy dwie osoby.

5.      Wprowadzono kontrolę stanu zdrowia pracowników/ obsługi przed przystąpieniem do pracy.

6.      Wyposażono personel w płyny do dezynfekcji,  jednorazowe maseczki, rękawiczki jednorazowe, a w razie potrzeby jednorazowy fartuch z długim rękawem.

7.      Umieszczono na terenie Ośrodka dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępne dla Gości, a w szczególności przy wejściach na teren obiektu, w obszarze recepcji, przy wejściu do wind, toalet oraz punktów gastronomicznych.

8.      Zapewniono gościom mydło oraz płyn do dezynfekcji rąk w każdym wynajmowanym pokoju.

9.      Zapewniono gościom możliwość zakupu w recepcji maseczek ochronnych oraz rękawiczek jednorazowych.

10.   Wywieszono w pokojach hotelowych oraz pomieszczeniach sanitarno-higienicznych instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a  przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcję prawidłowej dezynfekcji rąk.

11.   Zapewniono sprzęt i środki oraz wprowadzono monitorowanie codziennych prac porządkowych, ze szczególnym uwzględnieniem dezynfekcji wspólnych powierzchni dotykowych - poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich, w tym również blatów w pomieszczeniach pracy i w pomieszczeniach do spożywania posiłków.

12.   Do czasu wejścia w kolejną fazę odmrażania obostrzeń wyłączono z użytkowania pomieszczenia takie jak: wspólne sale telewizyjne, plac zabaw, siłownię zewnętrzną, jacuzzi, saunę, oraz inne, w których mogą tworzyć się skupiska ludzi. Nie mniej jednak istnieje możliwość korzystania z ww. przestrzeni w sytuacji wynajęcia ich na wyłączność przez gości ośrodka wspólnie zakwaterowanych.

13.   Istnieje możliwość użytkowania sali konferencyjnej na zasadach zgodnych z aktualnymi przepisami prawa (m.in. zachowanie dystansu społecznego wynoszącego minimum 2 m odległości osoby od osoby).

14.   Wprowadzono funkcjonowanie w nowym reżimie sanitarnym stołówki Ośrodka, a także z możliwością usługi Room Service lub jedzeniem na wynos.

15.   Udostępniono w nowym reżimie sanitarnym świetlicę dla dzieci czynną w godzinach 08:00 – 14:00. Przestrzenie dedykowane dzieciom są codziennie odkażane przy pomocy lamp UV-C. Codziennie dezynfekujemy zabawki, z których korzystają najmłodsi Goście. Co 2 godziny odbywa się przerwa techniczna na wietrzenie przestrzeni.

16.   Wprowadzono bezwzględny zakaz przebywania na terenie Ośrodka osób tam nie zakwaterowanych.

17.   Wprowadzono bieżącą dezynfekcję, nie rzadziej niż co godzinę, ogólnych toalet, wind, blatu recepcyjnego (po każdym Gościu), klamek, poręczy, uchwytów, telefonów, klawiatury, komputerów, urządzeń w pomieszczeniach socjalnych oraz innych, często dotykanych powierzchni.

18.   Ograniczono rutynowe sprzątanie pokoi, które powinno odbywać się jedynie na życzenie Gościa.

19.   Wprowadzono procedury sprzątania oraz dezynfekcji pokoi, łazienek oraz balkonów, wszystkich powierzchni dotykowych (m.in. oparć krzeseł), sprzętu (np. pilotów TV), parawanów, leżaków oraz innych przedmiotów znajdujących się na wyposażeniu pokoju.

20.   Po każdym sprzątaniu pomieszczenia dokonujemy ozonowania lub naświetlania lampą UV w okresie zgodnym z instrukcją urządzenia służącego do dezynfekcji, a następnie dokonujemy wietrzenia. Dopiero wówczas możliwe jest ponowne wynajęcia pokoju.

21.   Pościel i ręczniki prane są ( temp. min 60º C z dodatkiem detergentu) i dostarczane w reżimie sanitarnym.

22.   Wprowadzono, w miarę możliwości, wietrzenie wszystkich pomieszczeń ośrodka, bądź ozonowanie lub naświetlanie lampą UV powierzchni wspólnych, w wyznaczonych zakresach czasowych.

23.   Wprowadzono tzw. listy kontrolne, na których każdorazowa dezynfekcja części wspólnych musi być potwierdzona podpisem osoby, która tę dezynfekcję przeprowadziła.

24.   Wprowadzono zasadę dezynfekcji ławek na terenie Ośrodka.

25.   Wprowadzono, każdorazowo, po zwrocie do recepcji, zasadę dezynfekcji wszelkich wypożyczanych przez gościa sprzętów, tj.: rowerów, kijków do nordic walking, piłek, paletek, żelazek, odkurzaczy oraz desek do prasowania, itp.

26.   Po każdym Gościu, który korzysta z ogólnodostępnej pralni, przeprowadza się dezynfekcję pomieszczenia oraz sprzętu, tj. pralek, drzwi, klamek, poręczy, podłóg, kluczy oraz innych przedmiotów i powierzchni narażonych na bezpośredni kontakt z osobą przebywającą w pralni,lub dokonuje naświetlania lampą UV oraz wietrzenia  pomieszczenia.

27.   Wyznaczono i przygotowano wyposażone m.in. w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący pomieszczenie, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.

28.   Przygotowano i umieszczono w widocznym miejscu wykaz potrzebnych numerów telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych.

29.   Opracowano i przygotowano materiały informacyjne do wszystkich Gości oraz potencjalnych klientów Ośrodka o procedurach bezpieczeństwa zastosowanych w związku z wirusem COVID-19 w Ośrodku Susmed.

30.   Ośrodek zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałyby zagrożenie dla zdrowia Gości oraz personelu Ośrodka.

 

 

Jeżeli są Państwo zainteresowani szczegółami podjętych środków bezpieczeństwa i wdrożonych procedur, jeśli potrzebują Państwo pomocy, mają jakiekolwiek pytania odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 695 107 532 lub drogą  e-mail wczasy@susmed.com.pl.

Obie formy kontaktu  dostępne są od pn – pt w godz. 8 - 14

 

OSW SUSMED

 

© 2001 - 2009 Susmed sp. z o.o. Wszelkie Prawa Zastrzeżone